"Csipkebokor altatója ringat tarka lepkét,
holnapra a dallama már széllel szálló emlék, széllel szálló emlék."
Alma együttes: Erdőmélyi álom

2010. május 8., szombat

Nahát! :)


A tegnap az történt, hogy blog díjat kaptam!! Aminek persze nagyon megörültem és amit szépen ki is biggyesztek ide: 
Akitől kaptam: Hermina , ez úton is köszönöm  neki, hogy kreatívnak ítélte a blogomat

Ezzel a díjjal együtt jár egy szabályzat is:


  1. meg kell köszönni a díjat , annak akitől kaptam
  2. a logót ki kell tenni a blogba
  3. be kell linkeljem azt , akitől kaptam
  4. írnom kell magamról 7 dolgot
  5. tovább kell adnom 7 embernek
  6. be kell linkelnem őket
  7. megjegyzést kell hagyni náluk , hogy tudjanak a díjazásról
Huh, na lássuk...megköszöntem, lógót kitettem, belinkeltem az ajándékozót...ja igen, hét dolog magamról...már vagy hetvenhetet leírtam ide a blogba...na de talán akad még hét
Szóval:
1. Már ezer éve egyetemre járok! Na jó na, csak hat, de az is sok...és csekély egy hónap múlva vége...még egyelőre nem dolgoztam fel, de attól még tény és való
2. Újabban elment az eszem sétálni és nem tudom visszahozni, hogy befogjam tanulni...pedig most már nagyon a körmömre ég a gyertya...
3. Két kedvenc idei szülinapi ajándékom egy pár katibogár fülcsi és a kedvenc narancssárga és sárga színeimben pompázó szőttes szőnyeg.
4. Szeretek bámulgatni befele mások lakásába esténként, hogy lássam a berendezést, bútorokat,  dekorációt stb. Tudom, hogy nem szép dolog, de akinek nincs mutogatnivalója, miért nem huzza be a sötétítőt?
5. Még mindig ragaszkodom hozzá, hogy van (kell legyen) a nőnek női büszkesége és a férfinak bátorsága.
6. Tisztára kiköpött apám vagyok, tehát biztos lehetek benne, hogy nem cseréltek össze senkivel a kórházban annakidején (semmiféle ilyen trauma vagy identitászavar nem fenyeget)
7. A nevem egyik jelentése "mocsár", "hínár", "vizenyős terület". Szép, ugye?

Nos, ez túlságosan is elég belőlem mára...a díjat tovább kellene adni hét embernek, de sajnos én csak egynek fogom, először is azért, mert nincs olyan sok ismerősöm, akinek blogja lenne, ráadásul nem akármilyen, hanem kreatív, másrészt pedig azért, mert akinek még átadhatnám, az már kapott és ugyebár  a jóból is megárt a sok.
Tehát, az én kreatív blogger díjazottam Zsófi , aki mégsem bírta ki, hogy ne blogoljon és akit szívesen olvasok, mert igazán jókat firkant. 

Csendes, pihenős, értelmes dolgokkal teli hétvégét mindenkinek, aki olvas! 
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése