"Csipkebokor altatója ringat tarka lepkét,
holnapra a dallama már széllel szálló emlék, széllel szálló emlék."
Alma együttes: Erdőmélyi álom

2010. április 19., hétfő

Pörgés :)

"Hello hello, újra itt vagyok!"   Akartam keresni egy fél arcára lezsibbadt sárga vigyorgó figurát, de nem találtam..helyette itt vagyok én...na jó, nem sárga, de azonkívül lezsibbadt...fogorvos meg fogcsiszolás...mi az nekem...de elfelejtettem enni előtte=>ÉHES VAGYOK!!! (mint általában) és nem tudok enni, mert attól félek, hogy a végén száj nélkül maradok vagy legalább a nyelvem rágom szét  Semmit nem érzek és hazafele a buszon mind tapogattam a számat, az volt az érzésem, hogy vigyorgok...most is időnként megnézem a tükörben, hogy mit csinál a szám, mert fogalmam sincs
 Na szóval, ennyit a ma estéről...különben pörögnek a dolgok errefele. Rumlis hétvége, Függőleges konfi megbeszélő, amiről nem maradhattunk ki, ugyebár, hova lennének a WC pucoló-szemétszedő csapat nélkül
? Na jó, hivatalosan higiéna felelős csoport, de a lényeg a lényeg :) Tulajdonképpen örülök, hogy segíthetünk.
Bemutatkozás: Majdnem-diplomás medikák csinos kis budikefével és szakértelemmel mindennemű piszkos munkát elvégeznek. Mottó: "Bele és ne mellé!" Konferenciázók, rettegjetek!
A komolyabb részért lásd www.fuggoleges.ro . Érdemes időben beiratkozni, ha kedves a pénztárcád és főleg a tartalma
 Azonkívül adott kettő vagy netalán több nőszemély, helytől és időtől függetlenül. Mi történik? a). dumaparti  b). végetérhetetlen traccsolás c). el-ki-szét-megbeszélése az élet nagy dolgainak d). ezen kifejezések szinonimái...
A helyes válasz, a tudattalanok kedvéért: a), b), c), d)   Ezt persze már eddig is tudtam...elméletben is, meg gyakorlatban is...de újra tudatosítottam magamban...és újra és újra rácsodálkozom. Miért is?

Hölgyeim, sosem tagadjuk meg magunkat...de én nemis bánom, igazán. Addig nincs baj, míg van  mit mondani. Na ez is egy olyan dolog, amit nem férfinak kell magyarázni :)
 Hmm...mi is történt még a hétvégén...minden este más lakótársam volt :) És még így sem volt itt mindenik :)
Imola szeresse így az életet...nem lonely, hanem happy.
Dumálás, tervezgetés, beszámolás, plakátolás, filmezés, sminkelés, frizurázás, pizzázás, éjszakai szalmakrumplizás, buszozás, gyaloglás, stoppolás (megy ez nekünk, Zsé, ugye? :) Főleg, ha "fentről" jön a protekció), kiruccanás a la Somosd (igazán jó kis vasárnap délután), kicsi alvás is...szóval volt itt minden...kivéve melegvíz...valaki ha adományozna egy kis melegvizet, megköszönném...hiába, nem az én időm volt a tálbafürdés...látszik is rajtam. Csak szólok: ha mostanában koszosan láttok: Vásárhelyen nincs melegvíz.

Ja és sárga tulipánok, Zsétől...ide fel is biggyesztem a képet róluk, már csak azért is, hogy Tímea irigykedjen...nem osztom meg veled, cikk cikk cikk!
 Jééé, érzem a számat...na, megyek enni, gyorsan, mielőtt még elkezdene fájni...Figyelem, bárki vagy, ne kövesd példámat (azaz ne egyél éjjeli 11 órakkor) , mert nem vállalom a felelőséget a következményekért!


"Ha a beszélgetést tekintjük a dalszövegnek, a nevetést a zenének, az együtt töltött időből így lesz sláger, amelyet bármikor szívesen meghallgatunk, anélkül, hogy megunnánk."
Nicholas Sparks

3 megjegyzés:

V. Anna írta...

Tényleg nagyon pörgős életed van, de egyszer majd lelassul, legalábbis nálam lelassult, ahogy hazajöttünk Kolozsvárról és nagyon élvezem minden percét. Nagyon jó a blogodat olvasni, figyelemmel követlek:)))puszi

Im☻la írta...

Szia Anna (és Alizka :) ) köszi a megjegyzésed és nagyon örülök, hogy olvasol :) Amúgy pedig elhiszem, hogy élvezed a nyugisabb életet, főleg egy ilyen aranyos angyalka mellett, mint a kislányotok. El sem hiszem, hogy telik az idő :) Azt hiszem , én is szívesen felcserélném a pörgést egy családra, gyerkőcökre :) Talán ez is benne van a "fenti tervben" :) Pussz és nőjjetek nagyra...én is figyelgetem, hogy fejlődtök :)

ildiko írta...

ugy szeretem olvasni, amiket irsz...kicsit ugy erzem, mintha ott lennek, lettem volna;;)...Tenyleg jo otlet ez, irj tobbet es tobbet, hogy olvashassunk, tudhassunk rolad:)Szeretunk teged:):D

Megjegyzés küldése