"Csipkebokor altatója ringat tarka lepkét,
holnapra a dallama már széllel szálló emlék, széllel szálló emlék."
Alma együttes: Erdőmélyi álom

2010. április 22., csütörtök

Na na na na na, hey Jude...

  Nos, nem kell megijedni, ilyen gyakran mégsem fogok blogokat írni Bár be kell valljam, hogy az orvostudománynál (huh, túl nagy szó ez nekem ) szívesebben űzném ezt a fajta foglalkozást...és amint pénzt is lehet majd keresni vele, rögtön át is állok...csak szóljatok, mert egyelőre még úgy néz ki, nem fogok meggazdagodni belőle.
De sebaj, ha nem sikerül ősszel a rezivizsgám, akkor itt a blogon fogok majd irogatni és gyűjtést szervezni pórul járt önmagam érdekében Mindezt persze ha lesz pénzem fizetni az internetet...
Szóval most csak azért ugrottam be, hogy feltegyek ide egy videot a youtuberól, amit Tímea küldött át nekem épp az előbb és amin olyan jót szórakoztam, hogy kár lenne nem feltenni ide...hátha megvigyorogtat másokat is. Csütörtök este van, nem látok semmi a "frufrumtól" (a bretonomtól, aki nem értené), mert a kedves barátnőm még nem volt hajlandó levágni, ezért ha látni akarok, szét kell válasszam kétfelé, mint a függönyt, elsóztam egy nagy adag rizset, a tulipánok kegyetlenül hullatják a szirmaikat, két napja fürdeni is lehet errefele  és a szomszédasszony (a Juci) folyton azt mormogja, hogy ne bámuljam, pedig komolyan, rá se nézek sose Ja és van már nekem is facebook oldalam...hát nem hiányozhatok pont én róla...még lemaradok valamiről (igazán eget rengető események, ugye?)
"În rest" (jó magyarosan) az "élet megy tovább, napról napra megy tovább"...
Hát akkor élvezzétek a videót, koreai kisgyerek a Hey Jude-ot énekli, de úgy, hogy ennél jobban még a Beatles sem csinálta !!!!  Zabálnivaló gyerek


ide katt a videoért

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése